🍪 Използваме бисквитки!
Използваме бисквитки и други подобни технологии, за да подобрим изживяването ви при сърфиране и функционалността на нашия сайт. Научете повече в нашата Декларация за поверителност.

ВЗЕМЕТЕ 5% ОТСТЪПКА С ПРОМОКОД: MASATA.BG

1:35 Германски картечар от Втората световна война и пилот на Луфтвафе

1:35 Германски картечар от Втората световна война и пилот на Луфтвафе
1:35 Германски картечар от Втората световна война и пилот на Луфтвафе
1:35 Германски картечар от Втората световна война и пилот на Луфтвафе Въз основа на опита от Първат... Прочети повече
17.60лв.
Без ДДС: 14.67лв.
  • Наличност: В наличност
  • Марка: Hobbyland
  • Модел: TAM89641
Продадени продукти: 0
Прегледи на продукта:
Безплатна доставка над 200лв.

1:35 Германски картечар от Втората световна война и пилот на Луфтвафе

Въз основа на опита от Първата световна война германската армия отделя много внимание на развитието както на леки, така и на тежки пехотни машинни оръжия в междувоенния период. Резултатът от тези усилия е въвеждането на въоръжение през 1934 г. на много успешната картечница MG34, която заменя по-малко удобните и много по-тежки пушки MG08 или leMG 08/15. По време на Втората световна война е представен друг, също толкова успешен, но по-евтин за производство дизайн - MG42. И двете пушки де факто са основното машинно оръжие на германската пехота и бронирани гренадери по време на Втората световна война. Тяхната много висока скорост на стрелба и високи балистични параметри означават, че те се възприемат като основно оръжие за подкрепа на ниво взвод или рота, а често дори и екип. Интересното е, че благодарение на относително ниското си тегло, те биха могли да се използват успешно както в настъпление, така и в защита. Много често в хода на бойните действия войникът, отговорен за обслужването на MG34 или MG42, получаваше от 2 до 3 боеприпаса, за да се гарантира, че останалата част от екипа стреля с картечници без прекъсване.

Луфтвафе е германска авиация, която започва да се формира през февруари 1935 г. по специална заповед на нацисткия диктатор на Германия - Адолф Хитлер. Командир на Луфтвафе - от самото му начало, всъщност до края на Втората световна война - е Херман Гьоринг. Количественото развитие на германските военновъздушни сили в периода 1935-1939 г. е бързо и по това време е оборудвано с машини, които де факто служат до края на войната, включително изтребителя Me-109, пикиращия Ju-87 Stukas бомбардировачи или средни бомбардировачи като He-111 или Ju-88. Някои немски пилоти също придобиват боен опит, докато служат като част от легиона Кондор по време на Гражданската война в Испания (1936-1939). Нещо повече, още преди войната Луфтвафе е ориентирана по такъв начин, че да може да поддържа операциите на сухопътните войски възможно най-ефективно. Това се отрази в оборудването, структурата и организацията му, както и в подготовката на пилотите. Германските военновъздушни сили успешно излязоха от кампаниите в Полша, Норвегия и Франция, като Луфтвафе понесе относително тежки загуби в последната кампания - както в самолети, така и в персонал. От друга страна, много болезнен урок е битката за Британия, по време на която тя претърпява решително поражение, губейки много повече самолети и преди всичко добре обучени пилоти, отколкото противника. Между другото може да се добави, че Адолф Галанд беше един от най-добрите пилоти на изтребители в Луфтвафе по време на тази битка. В хода на боевете на Източния фронт (1941-1945) германските военновъздушни сили, особено в началото на конфликта, доминират в качеството на самолетите и обучението на екипажи и пилоти, което доведе до ужасяващи загуби на съветската авиация и доведе до дори фантастични резултати от свалянето на немски бойни асове, като например Херман Граф или Валтер Новотни. Въпреки това, през годините 1942-1943 мащабите на победата във въздушната война над Европа започват да клонят към съветската и най-вече съюзническата авиация, която благодарение на машини като най-новите версии на Spitfire или P- 51 Mustang, причинява на германското Луфтвафе все повече и повече загуби, също в хода на боевете над Германия и по време на стратегически бомбардировки. Дори усилията на Луфтвафе да направи качествен скок чрез въвеждане на реактивни машини като Me-262 или Ar-234 в линията през 1944-1945 г. не доведоха до никакъв ефект, а все по-зле обучените немски пилоти търпят все по-големи загуби. в сблъсъка със съюзническите машини . Предполага се, че от началото на войната до януари 1945 г. загубите на персонала на Луфтвафе възлизат на приблизително 140 000 души. души убити и ок.155 хил. изчезнали лица.

Бъдете първият, който пише отзиви за този продукт.

Напишете отзив

Забележка: HTML не се превежда!
Лоша           Добра
Сигурно пазаруване
Бърза доставка
Лесно връщане
24 часа обслужване
-..
69.90лв.
Без ДДС:58.25лв.
Купи
-..
69.90лв.
Без ДДС:58.25лв.
Купи
-..
28.64лв.
Без ДДС:23.87лв.
Купи
-..
28.64лв.
Без ДДС:23.87лв.
Купи
-..
28.64лв.
Без ДДС:23.87лв.
Купи
-..
28.64лв.
Без ДДС:23.87лв.
Купи
Liticol 100 mlРазтвор за уста Подобрява настроението и потиска тревожносттаLiticol на испанската компания Artesanía Agrícola е продукт, потискащ трево..
41.73лв.
Без ДДС:34.78лв.
Купи
L-CITRULINE / L-ЦИТРУЛИНХранителна добавка, 210 капсули L-CITRULINE / L-ЦИТРУЛИН на американската компания Double Wood Supplements допринася за нормал..
74.10лв.
Без ДДС:61.75лв.
Купи
KERATIN / КЕРАТИНХранителна добавка, 120 капсули Хранителната добавка KERATIN / КЕРАТИН на американската компания Double Wood Supplements се грижи за ..
58.21лв.
Без ДДС:48.51лв.
Купи
HMB (β – Hydroxy - β – Methylbutyrate)Бета-хидрокси-бета-метилбутиратХранителна добавка, 120 капсулиHMB / Бета-хидрокси-бета-метилбутират на американс..
65.55лв.
Без ДДС:54.63лв.
Купи